divendres, 14 de març del 2014

Guiatge BTT A: Castelló i voltants.

Vam sortir a les 12:30 del institut, i vam sortir direcció la Torre del vent.No vam arribar-hi perquè anàvem tard i vam passar de llarg. La primera parada va ser al estany de Vilaut, va ser una parada on vam fer la foto de grup. Tot seguit vam separar-nos ens dos grups per passar per la carretera separats i vam arribar al pont de fusta on es va fer una segona foto de grup. Vam seguir i vam passar per un petit corriol que ens portava a un camí ample que arribava fins Castelló on vam veure la fabrica de farina, el rentador i l'església de Castelló.Tot seguit vam para al costat de l'escola de Castelló, a dinar, a fer el pica-pica que ens van portar els guies i a parlar de la ruta.A ven dinat vam agafar les bicicletes i vam anar fins a Santa Margarita, primer per carretera i més tard per carril bici. A Santa Margarita vam anar pel passeig fins arribar a l'institut Illa de Rodes.

Text i fotos: Cristian Moreno, Mahmud Jatri, Jordi Pereferrer i Alex Sànchez.
Guies: Pere Bel, Borja Carrascal, Albert Molins i Sergi Genís.