divendres, 24 de gener del 2014

Corriol de la LLobatera - BTT-B

Vam sortir de l'institut en direcció la Bassa d'en Coll passant per la carretera, just abans d'arribar, agafem un trencant a l'esquerra on en Ruben fa una petita explicació.
Ens preparem, perque ens avisen que tot seguit ve una pujada forta en ziga-zaga que ens portarà directament a la carretera de Cadaqués. Allà re-agrupem el grup i rebem una petita explicació de com avançar per carretera, tot seguit comença la pujada de la carretera fins arribar a una petita rodona, on agafem direcció el Pení, la qual ens serveix per reduir la velocitat i que els darrers s'agrupin.
Per arribar al corriol que ens portarà al inici del corriol de Llobatera hem d'atrevessar uns fils elèctrics que queden a l'esquerra de la carretera que seguíem.
Seguin el nostre camí arribem a un prat verd en que aprofitem per fer un mos.
El corriol comença amb una V una mica tècnica i continua de forma bastant planera, més endavant trobem una petita dificultat en la que hi ha una corba bastant tancada en forma de V que, un cop finalitzada trobem el grup re-agrupant-se.
Al continuar, trobem que el camí es complica i requereix un més alt nivell de tècnica.
El corriol acaba quan arribem al mas Sa Perafita a prop de la carretera, on s'aprofita per acabar de re-agrupar el grup, agafar energia i abrigar-se per la baixada, la baixada comença en una rodona que porta a la rodona abans passada al coll del Bombo, aquí tornem a fer tots els grups i baixem de forma ordenada fins al corriol que es desvia cap al mas Palou, on en Ruben ens portarà a triar entre un corriol molt complicat o seguir per pista fins l'institut, pel corriol, la dificultat la trobàvem en arribar a una pujada amb pedres grans amb una inclinació considerable, la resta, fàcil, la baixada va ser amb la companyia d'un remat de cabres que tallaven el pas, però, de totes maneres, aquesta ruta ha estat molt divertida i aconsellable de fer per a gent que li agrada aquest esport.