divendres, 24 de gener del 2014

Guiatge BTT 1A: Aiguamolls.

El dijous 16 de gener  vam fer una sortida amb bicicleta als Aiguamolls de Castelló d’Empúries, vam sortir de l’institut fins arribar a la Torre del Vent però just abans d’arribar a la torre hi havia una pujada una mica tècnica però gairebé tots la vam poder pujar.
I per baixar i arribar al camí que teníem que seguir vam tindre que baixar un corriol, vam anar per uns camins i despres per carretera fins arribar a l’estany de Vilaüt on vam parar a menjar algo.
Seguidament vam agafar una pista direcció a Castelló d’Empúries fins arribar al Buterfly de Castelló, vam seguir per la carretera fins arribar al camí paral·lel al riu Muga fins arribar a la depuradora d’Empuriabrava on vam creuar el pont de fusta que passa per sobra del Muga
Al creuar el pont vam baixar per un curt carril bici i desprès creuar una petita carretera que anava cap el Cortalet dels Aiguamolls, al arribar vam descansar 20 minuts per menjar i emplenar els “camelbaks” ,descansar, ens van portar una coca molt bona i un encarregat del parc ens va fer unes explicacions.
Després de descansar vam creua per fora de l’edifici dels Aiguamolls a peu, al arribar al camí ja vam poder tornar a pujar-nos a les bicis, vam anar tirant fins arribar al port on s’unien el riu Muga i el mar, vam parar per parlar de com tindríem que passar per el passeig marítim i vam passar el passeig en fila de un i a poc a poc respectan a la gent que caminava per allà vam creuar, desprès vam creuar una rotonda i vam seguir als guies fins arribar a l’ institut

Text i fotos: Jordi Poch, Ruben Mañas i Marc Martín.
Guies: Eva Alaminos, Emi Mateo, Eric Valero i Cris Pujulà.