dilluns, 7 d’octubre del 2013

Vela i windsurf!!!

Setmana del 23 al 27 de Setembre de 2013.
Després d'una setmana intensa de caiac, vam començar al GEN de Roses, on hi ha havia dos monitors per cada esport aquàtic que vam fer durant la setmana, en Lao i en Pol de windsurf i l'Uri i l'Hug de windsurf.
Al GEN de Roses realitzen set esports diferents: vela lleugera, windsurf, rem, natació, pesca, motonautica i submarinisme. Són els esports que pots practicar al Gen durant tot l'any.
Vam passar tota la setmana a Roses anant a l'aula i a la platja, depenia que fossim mes temps o menys a la platja depenent de la meteo, en concret el vent, si n'hi havia sempre l'intentavem aprofitar.
Vam tenir sort pel temps perquè fred no em vam passar, lo que si que ens va faltar un parell de dies és més vent per poder haver fet les classes pràctiques amb més tranquilitat ja que pel vent, dos dies no vam sortir a navegar.
Cada dia començava primer fent un breefing a l'aula del GEN de l'esport que ens toques primer i després fer-ne la pràctica. Cada dia començavem fent windsurf o vela i al dia següent al revés, dedicant-hi 3 hores en total per esport, la meitat de cada per teoria i pràctica.
Ja per puntuar-nos vam ser examinats pels monitors, amb una prova teòrica i una altra pràctica amb lo bàsic de navegació tan de vela com de windsurf.
Fou una setmana més relaxada que la anterior fisicament, i com a grup ja vam començar a conèixer-nos millor com a grup.